zondag 22 juli 2012

Meet the Team!

Wij willen graag weten wie onze gasten zijn. Daarom stellen we ons ook graag aan u voor!

De eerste in de serie:

Laurie

* Wat is jouw favoriete koffie?
Jaaaah, de koffies van onze slow bar!!! Nicaragua Diamond of de Ethiopia Harrar zijn m'n favorieten, die eigenlijk iedereen zou moeten proberen.

* Drink je zelf veel koffie?!
Sowieso moet ik heel veel koffies proeven, omdat ik Coffee Master ben bij Starbucks! Dus ik krijg al een flinke overload! Thuis drink ik daarom alleen maar thee en water, haha.

* Wat zijn de leukste momenten voor jou met klanten?
In zijn algemeenheid vind ik het leuk als mensen interesse hebben in koffie. Bijzonder vond ik het mailtje dat een klant had gestuurd met een hele positieve feedback specifiek over mij! Ik sta dan ook het liefste bij de slow bar. Vanaf dag één bij Starbucks wist ik dat ik Coffee Master wilde worden en nu ben ik het dan ook eindelijk! (foto) En ik vind het gaaf om juist in deze concept store te werken.

* Op welke eigenschap van jou ben jij trots?
Ik ben een perfectionist. Als ik iets doe, ga ik er voor de volle 100% voor. Ik wil graag het beste produkt neerzetten. En ik ben, denk ik, ook heel sociaal tegenover klanten.

* Over 5 jaar....
Ben ik awesome bij Starbucks:D Haha. Ik zou graag carriere willen maken binnen Starbucks.