maandag 13 februari 2012

Starbucks at the Bank

Al enige tijd zullen voorbijgangers op het Rembrandtplein zich afvragen: wat speelt zich daar in de kelder van het voormalige bankgebouw af? Inderdaad, Starbucks neemt zijn intrek en we noemen de locatie 'Starbucks at the Bank'.

Mijn naam is Jeroen Bol en ik ben de bijzonder trotse manager van deze store.  Samen met het geweldige team dat we bij elkaar hebben gekregen zorgen we er voor dat deze prachtig vorm gegeven Reserve-store een bijzondere plek voor iedereen wordt. De komende weken zullen we via deze blog iedereen op de hoogte houden van onze vorderingen.

Ik hoop iedereen te verwelkomen als we er klaar voor zijn en ik weet zeker dat een ieder net zo enthousiast zal zijn over deze ongekende Starbucks beleving!




Overigens, mijn favoriete koffie is een Grande Cappuccino met drie zakjes rietsuiker.

Vriendelijke groet,
Jeroen Bol